Menu
0

Klantenservice

Heb je een vraag? Neem contact met ons op.

Vul het formulier in, mail of bel ons tijdens openingstijden.

Voor het gemak hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden hieronder al voor je op een rijtje gezet.

+31 40 7370002
WALTHER APPAREL

Bergstraat 35

5611JX

Eindhoven, the Netherlands

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen
Wat is Loyalty bonus?
Je neemt automatisch deel aan ons Loyaliteits programma als je een klantaccount aanmaakt. Je ontvangt dan op alle items uit de nieuwe collectie 5% bonus. Deze bonus wordt definitief 21 dagen na verzending van je bestelling of direct na aankoop in de winkel.
 
Zodra je je eerste €100,00 hebt besteed ontvang je een bedrag van €5,00 en komt er een beloning te waarde van dit bedrag beschikbaar in je account. Bij een volgende bestelling kun je dat bedrag inwisselen voor korting op je aankoop (m.u.v. Sale artikelen). Het is ook mogelijk om door te sparen en later meerdere coupons tegelijk in te wisselen.

Details over de opbouw van je punten saldo en beloningen vind je in je account op het tabblad “Beloningen”.
 
Daarnaast zal je af en toe verrast worden met speciale acties & aanbiedingen op maat.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We verzenden bestellingen die bevestigd en betaald zijn op werkdagen vóór 15:00 uur, altijd dezelfde werkdag. Bestel je na 15:00 uur, in het weekend of op feestdagen, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Bestellingen die (deels) betaald zijn met een tegoed van een retourmelding worden verzonden de dag dat we je retourzending ontvangen.

kan ik alleen online kopen of ook in een winkel komen?

Walther Apparel verkoopt zowel Online als In-Store. Je bent natuurlijk ook van harte welkom in onze fysieke winkel in Eindhoven in 1 van de leukste en gezelligste straatje van Eindhoven.

Kan ik mijn items/bestelling ook afhalen ?

Ja, dat is mogelijk. Wij versturen de items normaliter vanuit onze winkel. Het is echter ook mogelijk om de artikelen na betaling af te halen op onze winkel in Eindhoven. Dit kan tijdens openingstijden van de winkel (di-wo-do-vr-za-zo). Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten. Kies dan bij de betalingsmethode voor de optie afhalen.

Mijn maat is uitverkocht, wat kan ik doen?

Het is vervelend als je een leuk item hebt gevonden dat nou net in jouw maat is uitverkocht. Het is echt niet nodig om nu elke dag te kijken of deze misschien weer bij ons is binnengekomen. 

Neem in dat geval contact met ons op en wellicht kan ik de ontbrekende maat alsnog leveren.

Kan ik bestelde items retourneren?
Is een item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Dat kan natuurlijk. Bij ons kun je altijd retourneren en ontvang je je geld terug, inclusief de gemaakt verzendkosten, ook als het een SALE item betreft. De kosten voor het retour zenden zijn echter voor jou als koper. Wil je retourneren? Neem dan altijd contact met ons op. Wellicht kunnen we samen kijken naar een alternatief.
 
Onze retourtermijn is in totaal 14 dagen; 7 dagen om online retour te melden gevolgd door 7 dagen om het item daadwerkelijk naar ons terug te zenden.
Je kunt ook gebruik maken van je recht op herroeping van de gehele bestelling  gedurende 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
 
Retourzendingen binnen deze periode van 14 dagen worden alleen geaccepteerd als de goederen zich in dezelfde staat bevinden als waarin ze zijn verzonden, bijvoorbeeld: niet gedragen, in originele staat, originele labels nog bevestigd, in hun originele verpakking en verzonden in een verpakking doos. Uiteraard kun je de artikelen passen, maar wij adviseren om dit binnen en op een zachte ondergrond te doen om er zeker van te zijn dat de te retourneren artikelen in goede staat verkeren.
Er is iets mis met een besteld item. Wat kan ik doen?

We werken uitsluitend met merken die bekend staan om hun kwaliteit.

Het kan desondanks gebeuren dat een item niet helemaal in orde is. Leg het probleem aan ons voor via het contactformulier op de site, per e-mail of bel tijdens openingsuren, dan zullen we een passende oplossing voor het probleem aanbieden. That's a promiss!

Kan ik Walther Apparel ook telefonisch bereiken?

Natuurlijk kun je ons telefonisch bereiken. Dit kan op 040-7370002 op werkdagen van 11:00 tot 19:00 uur.

Heb je een vraag? Dan kun je die het best stellen via het contactformulier op de site of via e-mail. We zullen je dan dezelfde dag binnen enkele uren per e-mail antwoord geven. Vragen die we buiten kantooruren ontvangen worden in de regel nooit later dan de eerstvolgende werkdag beantwoord.

 

Als ik niet met iDeal, Sofort, Bancontact kan betalen en geen creditcard heb, kan ik dan toch iets bestellen?

Dat is zeker mogelijk. Stuur een e-mail naar [email protected] en wij voeren de bestelling voor je in. Je krijgt via e-mail een bevestiging van je bestelling en alle betaalgegevens. Zodra je betaling is ontvangen, versturen wij je bestelling.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kun je  het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en bij elke aankoop ontvang je 5% Loyalty bonus.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.